Ekskluzivna pića iz celog sveta |
Brza i sigurna dostava |
Besplatne pošiljke za iznose preko 6.000 rsd |
Ne vršimo dostavu van teritorije Srbije |
Online plaćanje platnim karticama vaše banke |
Sertifikovan sistem upravljanja - HACCP sertifikat |
Ekskluzivna pića iz celog sveta |
Brza i sigurna dostava |
Besplatne pošiljke za iznose preko 6.000 rsd |
Ne vršimo dostavu van teritorije Srbije |
Online plaćanje platnim karticama vaše banke |
Sertifikovan sistem upravljanja - HACCP sertifikat |
Džordž Kluni, poznati holivudski glumac, idejni je tvorac brenda koji se zove tekila Casamigos, koja je vremenom postala sinonim za dobru tekilu. Pored slavnog glumca, za kreiranje brenda Casamigos, zaslužna su i njegova dva prijatelja. Njih trojica su sasvim slučajno stvorili tekilu, koja je postala najbrže rastući brend tekile na svetu.
A sve je počelo sasvim slučajno, kako samo život to zna da nametne. Naime, Kluni i njegovi prijatelji Rande Gerber, suprug Sindi Kraford i biznismen Majk Meldman kupili su posede u mestu Casamigos u Meksiku. U Casamigos-u su počeli da se upoznaju sa tekilom, na način kako to već rade u Meksiku - Pili su mnogo tekile, išli u barove i restorane, te probali sve dostupne tekile.
Tokom traženja koja je najbolja tekila, bar prema rečima Rande Gerber, došli su do momenta kada je Kluni rekao - „Zašto sami ne bismo napravili tekilu, koja je savršena za nas?“. Nakon te odluke, Kluni i Gerber su testirali oko 700 različitih tekila, ali i posećivali razne meksičke destilerije, dok nisu pronašli savršen recept za svoju tekilu iz snova.
Njihov cilj je bio da njihova najbolja tekila bude pitka, blaga i savršenog ukusa. Po rečima Rande Gerbera suština je bila da se proizvede tekila koja može da se pije ceo dan, a da sutradan ne osetite negativno dejstvo alkohola. Doduše, celodnevno konzumiranje tekile se ne preporučuje iz zdravstvenih razloga, upravo zbog alkohola koji sadrži tekila, no svakako napravljena je tekila izuzetnog kvaliteta, pitka, blaga i savršenog ukusa.
Tekila izuzetnog kvaliteta ili najbolja tekila, testirana je od strane tri prijatelja upravo u Casamigos-u, odnosno u „kući prijatelja“, što prevedeno sa španskog znači Casamigos. Nakon degustacije, proizveli su 1000 boca tekile u Velikoj Britaniji, posle čega je zaključen ugovor sa distributerom za distribuciju tekile u Sjedinjene Države. Tako je nastala tekila Casamigos!
Interesantno je da proizvodnja Casamigos tekile nikad nije bila inspirisana činjenicom da se na tome zaradi ili obogati, ali uprkos tome popularnost brenda Casamigos je brzo rasla. Tome je naravno doprinela i činjenica da iza brenda stoji Džordž Kluni, ali možda više od toga je bio kvaliet tekile Casamigos. U prilog tome govori i činjenica, da su tekile Casamigos, ubrzo nakon puštanja u prodaju osvojile nekoliko zlatnih medalja na najvažnijim takmičenjima alkoholnih pića u Los Anđelesu, San Francisku, Njujorku i Meksiku.
Nakon predstavljanja na ključnim festivalima u Sjedinjenim Državama i Meksiku, potražnja za ovim tekilama je bila neverovatna – Tokom 2014. godine prodato je 342.000 litara Casamigos tekile, dok je u 2015. godini prodaja duplirana, a 2016-te prodato je skoro 1,5 miliona litara. Upravo te godine, američki medijski servis „Ad Age” je proglasio „zlatnu groznicu” tekile u Sjedinjenim Državama, ali i u ostatku sveta, a za ovo je upravo zaslužna Casamigos tekila.
Danas ovaj brend – Casamigos tekila, veoma uspešno prodaje svoju tekilu širom sveta.
Na našoj internet prodavnici Calix, dostupne su vam tekila Casamigos Blanco, Casamigos Reposado, Casamigos Anejo, Meskal Casamigos.