Ekskluzivna pića iz celog sveta |
Brza i sigurna dostava |
Besplatne pošiljke za iznose preko 6.000 rsd |
Ne vršimo dostavu van teritorije Srbije |
Online plaćanje platnim karticama vaše banke |
Sertifikovan sistem upravljanja - HACCP sertifikat |
Ekskluzivna pića iz celog sveta |
Brza i sigurna dostava |
Besplatne pošiljke za iznose preko 6.000 rsd |
Ne vršimo dostavu van teritorije Srbije |
Online plaćanje platnim karticama vaše banke |
Sertifikovan sistem upravljanja - HACCP sertifikat |
Tekilu Don Julio mnogi smatraju prvim svetskim brendom luksuzne tekile. Osnivač brenda, Don Julio Gonzalez-Frausto Estrada, počeo je da se bavi njenom proizvodnjom još u ranoj mladosti. Nezadovoljan kvalitetom komercijalno dostupnih destilata od agave, koji su se tada prodavali, Don Julio je eksperimentisao u destilaciji i tokom celokupnog proizvodnog procesa tekile. Ideja mu je bila da dođe do savršenog recepta.
Kako je bio na putu da stvori najbolju tekilu, logično je bilo da napravi i svoju destileriju, ali za to nije imao sredstava. Tada dolazi na ideju da pozajmi novac i otvori svoju destileriju. Nakon dobijanja pozajmice od lokalnog biznismena, Don Julio osniva svoju prvu destileriju 1942. godine, u gradu Atotonico El Alto, u državi Jalisko.
Don Julio Gonzalez-Frausto Estrada je tada imao samo 17 godina. Želeći da napravi revoluciju u industriji tekile, Don Julio je jasno definisao svoje prioritete – kvalitet je uvek bio važniji od kvantiteta.
Ideja je bila da se napravi proizvod koji ima specifičnu aromu i izgled kako bi se jasno izdvajao od konkurencije. Na taj način je Don Julio je želeo da oko sebe okupi lojalan krug kupaca.
Da bi to postigao, prvo i najvažije je bilo da smisli nov način sađenja plavih agava. Njegova ideja je bila da posadi plave agave, od kojih se pravi 100 odsto čista tekila, na lokaciji od koje se očekivalo da daje kvalitetniju biljku. Za ovo je bilo potrebno kreirati nova polja i nove zasade, te potpuno druge obrasce sađenja. Ideja je bila da se sposobnost svake biljke proširi do apsolutnog maksimuma, što bi dovelo do kvalitetnije biljke, a samim tim i najbolje sirovine.
Don Julio je uspeo u svom naumu i kao krajnji rezultat postigao da plave agave na njegovim zasadima sedam do deset godina ranije daju spremnu biljku za destilaciju, što dodatno utiče na pojačan ukus tekile. Takve agave, kada dostignu odgovarajuću veličinu, kuvaju se 72 sata pre nego što budu odobrene za dalju obradu.
Budući da je po svemu želeo da se izdvaja, Gonzales je osmislio i drugačiji izgled flaša svoje tekile. Don Julio je umesto da sledi tradiciju svoje generacije i da samo flašira ovu najbolju tekilu u velike visoke boce, više je voleo da koristi male boce, i to samo iz jednog razloga – mala flaša na stolu omogućava da bolje vidimo svog sagovornika ili partnera u restoranu.
Danas, tekila Don Julio je u vlasništvu grupe Diageo i osmi po redu najveći brend tekile u Sjedinjenim Državama i jedanaesti u Meksiku. Ova tekila nagrađena je dvostrukom zlatnom medaljom 2008. i 2011. godine, te srebrnom medaljom 2012. godine, na Svetskom takmičenju alkoholnih pića u San Francisku, zbog čega možemo reći da je ovo najbolja tekila.