Ekskluzivna pića iz celog sveta |
Brza i sigurna dostava |
Besplatne pošiljke za iznose preko 6.000 rsd |
Ne vršimo dostavu van teritorije Srbije |
Online plaćanje platnim karticama vaše banke |
Sertifikovan sistem upravljanja - HACCP sertifikat |
PRIJAVA ZA REGISTROVANE KORISNIKE
Ekskluzivna pića iz celog sveta |
Brza i sigurna dostava |
Besplatne pošiljke za iznose preko 6.000 rsd |
Ne vršimo dostavu van teritorije Srbije |
Online plaćanje platnim karticama vaše banke |
Sertifikovan sistem upravljanja - HACCP sertifikat |
Hmelj i slad
BURE MOGU PORUČITI SAMO PRAVNA LICA KOJA IMAJU SKLOPLJEN UGOVOR SA CALIX-OM!
Italijanski stil u boci. Peroni Nastro Azzuro proizvodi se u Italiji od 1963. godine i najveći i najbrži rastući italijanski brend piva u izvozu. Kombinuje jasan, osvežavajući ukus sa neuporedivom elegancijom italijanskog stila. Sa ovim modernim ukusom, Peroni Nastro Azzuro savršeno se slaže sa dobrom hranom. To nije samo pivo vrhunskog kvaliteta, to je trendovski brend - nova dizajnerska etiketa iz Italije!
Stil: | Pils Svetlo Pivo - Lager | |
Gorčina: | 24 IBU | |
Izgled: | Svetlo zlatno-žute boje | |
Miris: | Svež, aromatičan sa suptilnom aromom citrusa | |
Ukus: | Lagan i čist poput pilsner piva, oštar i osvežavajući sa nežnom ravnotežom gorčine i citrusa i začinskim aromatičnim notama. |
Francesco Peroni osnovao je svoju prvu pivaru u Vigevanu u provinciji Pavia 1846. godine. Zvala se Birra Peroni i nosi ime svog osnivača sve do danas. Kvalitet sastojaka i regija u kojoj se nalazi pivara pomogli su Francescu da stvori prepoznatljivo, lagano pivo srednje jačine koje je vremenom postalo veoma popularno. Druga pivara u Rimu izgrađena je 1864. godine, koja je osam godina kasnije takođe postala sedište kompanije. Tokom narednih 70 godina kompanija se razvila u jednu od najvećih pivara u Italiji. Kako su se ljudi selili iz malog mesta u veliki grad, broj stanovnika u velikim gradovima je rastao, pa je tako i konzumiranje piva bilo sve veće. Bio je to Peronijev procvat. Kompanija je takođe imala koristi od ekonomskog uspona nakon Drugog svetskog rata. Porodica Peroni 1963. godine stvorila je pivo koje oličava italijansku tradiciju. Pet godina kasnije, Peroni je započeo nekoliko reklamnih kampanja (mornari koji odaju počast moru i svetu jedrenja), što je pozitivno uticalo na uspeh kompanije. Peroni je postajao najuspešnija i najpoznatija pivara u Italiji.